2014-1-HR01-KA104-000131
Njemačka, Slovenija, Bugarska, Hrvatska
01.07.2014.–30.06.2015.
POU Zagreb
Europska unija, Erasmus+, KA1-Mobilnost u svrhu učenja za pojedince
9.490,00 EUR (100 %)
Detaljniji opis projekta
Podunavske zemlje čine zemljopisni, povijesni, kulturni, politički i gospodarski prostor kojem
kao takvom treba i pristupiti. Razmjena među svojim stanovnicima mora biti stimulirana u
svrhu poboljšavanja društvenog razvoja regije, u skladu sa Dunavskom strategijom Europske
komisije.
Cilj projekta mobilnosti Digitalni Dunav (Digital Danube), i projektnih partnera je poticanje i
njegovanje društvenog uključivanja starijih osoba iz Dunavske regije u društvenim
aktivnostima kroz provedbu i razvoj ciljanih obrazovnih programa i struktura u području
učenja, a posebno u području digitalne pismenosti.
Pučko otvoreno učilište Zagreb ostvarilo je 10 mobilnosti stručnjaka u obrazovanju odraslih u
Sloveniji i Bugarskoj. Time su poboljšane redovite aktivnosti korisnika kroz jačanje kapaciteta
nastavnika stjecanjem znanja o raznim obrazovnim programima i novim nastavnim metodama
u obrazovanju odraslih osoba.
Rezultati projekta uključuju poboljšane kulturne, tehnološke i nastavne kompetencije, kao i
vještine potrebne za razvoj obrazovnih programa koji će omogućiti uzajamno učenje u malim
grupama i online autonomno učenje. Sudionici su također stekli dodatne didaktičke i jezične
kompetencije i vještine u području obrazovnog menadžmenta.
Dodatno, partnerske organizacije osnovale su mrežu Dunav-Networkers za Europu (DANET)
s ciljem promicanja obrazovanja starijih osoba i njihovog društvenog sudjelovanja u međugeneracijskom kontekstu u Podunavlju koja može poslužiti kao jamstvo održivosti projekta.
Projekt je prepoznat kao vrlo važan za područje obrazovanja odraslih, a rezultati projekta
mogu poslužiti kao dobar okvir za daljnju međunarodnu suradnju kroz planiranje Ključne
aktivnosti 2 - strateško partnerstvo u obrazovanju odraslih. Naime, projektne su aktivnosti
ojačale suradnju uključenih organizacija te razmjenu primjera dobre prakse među
sudionicima, što može dodatno koristiti u njihovom razvoju i primjeni inovativnih praksi u
obrazovanju starijih polaznika.