Internetski marketing i brendiranje | 9 CSVET bodova - online nastava | POČETAK 🎯 5. 5. 2025. 📣 UPISI U TIJEKU

Osposobljavanje
Ekonomija, trgovina i poslovna administracija

O
Programu

Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE (osposobljavanje, 9 CSVET bodova) - online nastava

POČETAK PROGRAMA: 5. 5. 2025.

ZAVRŠETAK PROGRAMA: 13. 9. 2025.

NAZIV MODULA - RAZINA / SKUPOVI ISHODA UČENJA (SIU)

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ONLINE POSLOVANJU - razina 4

  • SIU 1: Internetska marketinška komunikacija (3 CSVET)

Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.

INTERNETSKA MARKETINŠKA KAMPANJA U SVRHU PROMOCIJE I BRENDIRANJA - razina 4

  • SIU 2: Brendiranje u online poslovanju (3 CSVET)
  • SIU 3: Internetska marketinška kampanja (3 CSVET)

Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.

KOMPETENCIJE KOJE SE PROGRAMOM STJEČU:

  1. Pripremati ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti;
  2. Izrađivati oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga;
  3. Pratiti učinak oglašavanja;
  4. Komunicirati s dobavljačima / kupcima u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera;
  5. Primjenjivati pravila poslovnog bontona u komunikaciji s poslovnim suradnicima;
  6. Stvarati uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge;
  7. Pisano i usmeno komunicirati sljedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji;
  8. Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije;
  9. Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija;
  10. Primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju.

Vrsta programa

Osposobljavanje

Upisi u e radnu knjižicu

Da

Uvjeti za upis

  • Cjelovita kvalifikacija na razini 4.2*
  • Liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika

* Razina 4.2 je gimnazijsko srednjoškolsko obrazovanje, četverogodišnje i petogodišnje strukovno srednjoškolsko obrazovanje

Cijena

544,83 €

HZZ VAUČER za obrazovanje pokriva iznos u cijelosti.

Ponudu za vaučer zatražite na upisni@pou.hr.

Za izdavanje ponude potrebni su nam vaši osobni podatci i to: ime i prezime, adresa s osobne iskaznice, poštanski broj i mjesto, vaš OIB i e-mail.

Potrebne isprave

Dokumenti potrebni za upis (uz predočenje originala):

  • preslika javne isprave o završenoj zadnjoj cjelovitoj kvalifikaciji (završna svjedodžba srednje škole / diploma fakulteta),
  • liječničko uvjerenje obiteljskog liječnika
  • preslika domovnice (ne starija od šest mjeseci od datuma izdavanja),
  • preslika rodnog lista (ne stariji od šest mjeseci od datuma izdavanja),
  • preslika osobne iskaznice,
  • HZZ ugovor o dodjeli vaučera za obrazovanja (ako plaćate putem vaučera),
  • upisnica u program obrazovanja,
  • ugovor o obrazovanju.

Mogućnost plaćanja

  • HZZ VAUČEROM za obrazovanje,
  • karticama Maestro i Visa ZGB, ESB, PBZ  Premium VISA i DINERS do 12 rata, Maestro i VISA Privredne banke do 24 rate,
  • u cijelosti gotovinom ili debitnim karticama odmah kod upisa u program,
  • uplatom na žiro račun na temelju naloga za plaćanje.

Trajanje programa

225 sati

NAČIN IZVOĐENJA NASTAVE:

  • redovitom nastavom, uz mogućnost izvođenja cijelog programa u online okruženju, u stvarnom vremenu.

Ishodi učenja ostvaruju se dijelom vođenim procesom učenja i poučavanja u trajanju od 62 sati, dijelom učenjem temeljenom na radu u trajanju od 99 sata, a dijelom samostalnim aktivnostima polaznika u trajanju od 64 sata.

Učenje temeljeno na radu obuhvaća rješavanje problemskih situacija i izvršenje konkretnih radnih zadaća u simuliranim uvjetima. Kod polaznika se potiče razvijanje samostalnosti i odgovornosti u izvršenju radnih zadaća kao i razvijanje suradničkih odnosa s ostalim sudionicima u zajedničkom radu te stvaranje budućih kvalitetnih poslovnih odnosa.

Učenje temeljeno na radu provodi se u specijaliziranim učionicama i/ili kod poslodavaca s kojim Ustanova ima sklopljeni ugovor o suradnji.

UVJETI STJECANJA PROGRAMA (ZAVRŠETAK PROGRAMA): 

  • Stečenih 9 CSVET.

  • Uspješna završna provjera stečenih znanja usmenim i/ili pisanim provjerama te vještina osmišljavanja marketinške komunikacije kao i vještina primjene alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje koje se provjeravaju projektnim i problemskim zadatcima, a temeljem unaprijed određenih kriterija vrednovanja postignuća

O završnoj provjeri vodi se zapisnik i provodi ju tročlano povjerenstvo. Svakom polazniku nakon uspješno završene završne provjere izdaje se Uvjerenje o osposobljavanju za stjecanje mikrokvalifikacije internetski marketing i brendiranje.

Prijavi se!

Nazovite nas besplatno na

01 6003 000

ili pošaljite upit e-poštom na adresu

upisni@pou.hr

Moglo bi vas zanimati