Program obrazovanja za stjecanje mikrokvalifikacije INTERNETSKI MARKETING I BRENDIRANJE (osposobljavanje, 9 CSVET bodova) - online nastava
POČETAK PROGRAMA: 5. 5. 2025.
ZAVRŠETAK PROGRAMA: 13. 9. 2025.
NAZIV MODULA - RAZINA / SKUPOVI ISHODA UČENJA (SIU)
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA U ONLINE POSLOVANJU - razina 4
- SIU 1: Internetska marketinška komunikacija (3 CSVET)
Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za osmišljavanje marketinške komunikacije u cilju povećanja vidljivosti poslovanja i povezivanja s korisnicima kroz digitalne kanale. Uz navedeno, polaznici će moći procijeniti važnost sadržajnog (content) marketinga u cilju usmjeravanja ciljnoj publici te influencer marketinga kao jednog od oblika oglašavanja u marketinškoj komunikaciji.
INTERNETSKA MARKETINŠKA KAMPANJA U SVRHU PROMOCIJE I BRENDIRANJA - razina 4
- SIU 2: Brendiranje u online poslovanju (3 CSVET)
- SIU 3: Internetska marketinška kampanja (3 CSVET)
Cilj modula je polaznicima omogućiti stjecanje znanja i vještina potrebnih za primjenu alata i tehnika digitalnog marketinga u svrhu kreiranja internetske marketinške kampanje. Završetkom modula polaznici će moći izabrati odgovarajuće alate i tehnike digitalnog marketinga pogodne za brendiranje i promociju u online okruženju. Korištenjem izabranih alata i tehnika za provedbu, praćenje i analizu internetskih marketinških aktivnosti, polaznici će moći upravljati provedbom internetske marketinške kampanje te će moći samostalno izraditi marketinšku kampanju korištenjem nekoliko različitih tehnika i alata digitalnog marketinga.
KOMPETENCIJE KOJE SE PROGRAMOM STJEČU:
- Pripremati ključnu informaciju u obliku sažete vijesti koju treba objaviti i/ili dijeliti;
- Izrađivati oglas u skladu s različitim kanalima digitalnog marketinga;
- Pratiti učinak oglašavanja;
- Komunicirati s dobavljačima / kupcima u skladu s etičkim kodeksom svoje organizacije i pravilima poslovnih partnera;
- Primjenjivati pravila poslovnog bontona u komunikaciji s poslovnim suradnicima;
- Stvarati uvid u poziciju konkurentskih proizvoda/usluga u odnosu na vlastite proizvode/usluge;
- Pisano i usmeno komunicirati sljedeći poslovne standarde u pisanoj i usmenoj komunikaciji;
- Voditi pregovore u skladu s poslovnim bontonom i pravilima poslovne komunikacije;
- Samostalno koristiti suvremene informatičke alate za obradu tablica, teksta i prezentacija;
- Primjenjivati ergonomska načela u uredskom poslovanju.