Opis
Ovaj udžbenik je namijenjen ponajprije učenicima završnih razreda srednjih
trgovačkih škola zanimanja prodavač (treći razred) i komercijalist (četvrti razred), jer
su im sadašnji nastavni planovi i programi za predmet poznavaje robe kompatibilni.
Dakle, sasvim je racionalno i opravdano objediniti zadane nastavne sadržaje u jednoj
knjizi. Dubina i širina sadržaja prati zahtjeve programa oba zanimanja, što je bitno za
učenike i nastavnike. Obrada sadržaja za četvrti razred je opširnija i traži složeniji
pristup. Gradivo je potrebno adekvatno povezivati s programima strukovnih
predmeta koji čine cjelinu trgovačke struke.
Udžbenik može poslužiti i kao solidan priručnik nastavnicima poznavanja robe te
prodavačima u svakodnevnoj praksi. Isto tako, udžbenik kao stručnu knjigu mogu
koristiti i učenici srodnih srednjih škola te djelatnici komercijalnih poslova i dijelom
marketinga. Knjiga se preporučuje i cijenjenim potrošačima kao svojevrsni vodič, koji
im daje praktične obavijesti o značajnom dijelu neprehrambenih proizvoda na našem
tržištu. To je važno i radi sve većeg udjela internet trgovine u odnosu na
konvencionalnu trgovinu u Hrvatskoj i šire.